Regulamin gruznet.pl
- 1 Definicje
GTN – GTN Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Bysławska 82/114, 04-993 Warszawa, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy KRS, pod nr KRS: 0000786912, NIP: 9522196768, REGON: 383387048, o kapitale zakładowym 30 000,00 złotych;
Serwis – serwis prowadzony przez GTN znajdujący się pod adresem https://www.gruznet.pl
Formularz – formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej: https://www.gruznet.pl/zamow-online/, za pośrednictwem którego Klient nawiązuje kontakt handlowy z GTN, składając zapytanie o ofertę handlową dotyczącą Usługi;
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca zarejestrowaną działalność gospodarczą związaną z lub skutkującą wytwarzaniem odpadów budowlanych i około budowlanych, będąca zarejestrowana w BDO;
BDO – baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami w rozumieniu ustawy o odpadach;
Usługi – usługi organizacji odbioru odpadów, skład w której wchodzi m.in. usługa transportu i odbioru odpadów budowlanych, opakowaniowych oraz innych świadczonych w ramach działalności gospodarczej GTN;
Regulamin – niniejszy Regulamin formularza kontaktowego gruznet.pl.
- 2 Informacje ogólne
- Regulamin określa zasady korzystania przez Klienta z Formularza znajdującego się w Serwisie.
- Poprzez skorzystanie z Formularza, Klient oświadcza i potwierdza, że zapoznał się z treścią Regulaminu i akceptuje postanowienia Regulaminu, zobowiązując się do ich przestrzegania.
- Poprzez skorzystanie z Formularza, Klient wyraża zgodę na kontakt handlowy ze strony GTN, w tym otrzymanie drogą elektroniczną oferty handlowej Usług.
- Skorzystanie z Formularza stanowi wyłącznie złożenie zapytania o ofertę handlową GTN. Poprzez skorzystanie z Formularza w szczególności nie dochodzi do złożenia oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego ani do złożenia wiążącego zamówienia na jakiekolwiek Usługi.
- Formularz dedykowany jest wyłącznie dla Klientó W szczególności: a) GTN nie świadczy Usług na rzecz osób fizycznych będących konsumentami w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu cywilnego ani na rzecz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, względem których zamówione Usługi nie wykazują charakteru zawodowego, tj. nie mają związku z przedmiotem wykonywanej działalności gospodarczej wskazanej w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; b) GTN nie świadczy Usług względem podmiotów nie zarejestrowanych w BDO.
- Korzystanie z Formularza jest dobrowolne i bezpłatne, nie wymaga rejestracji i logowania. Do prawidłowego korzystania z Serwisu i Formularza Klient winien posiadać, urządzenie pozwalające na korzystanie z zasobów sieci Internet, przeglądarkę internetową dającą możliwość wyświetlania stron internetowych z włączoną obsługą plików „cookies” oraz włączoną obsługą języka Javascrip.
- Zamówienie Usług może nastąpić również bez korzystania z Formularza, drogą telefoniczną lub pocztą elektroniczną. Dane kontaktowe GTN wskazane są w na stronie internetowej: https://www.gruznet.pl/kontakt/
- 3 Korzystanie z Formularza
- W celu skorzystania z Formularza, Klient wprowadza w wyznaczonych polach następujące informacje:
- imię składającego zapytanie,
- telefon kontaktowy i firmowy adres email składającego zapytanie,
- NIP Klienta,
- miejsce realizacji Usługi,
- kategoria odpadów, której ma dotyczyć Usługa (z dostępnych opcji),
- wymagana wielkość kontenera na odpady (z dostępnych opcji),
- wymagana ilość kontenerów,
- dodatkowe informacje, mające istotne znaczenie dla treści oferty Usługi.
- Dla przygotowania i złożenia oferty Usług i podjęcia dalszych czynności przez GTN, konieczne jest przetwarzanie danych, w tym danych osobowych, podanych przez Klienta w treści Formularza. W przypadku braku zgody Klienta na przetwarzanie danych, GTN nie podejmie dalszych czynności, a zgłoszone zapytanie o ofertę nie będzie realizowane.
- W przypadku braku wskazania danych kontaktowych, co uniemożliwia kontakt GTN z Klientem w celach złożenia oferty handlowej, zgłoszone zapytanie o ofertę nie będzie realizowane.
- GTN zastrzega sobie prawo odmowy podjęcia kontaktu handlowego z podmiotami nie spełniających wymogów określonych Regulaminem, w szczególności – podmiotów nie figurujących w BDO.
- Zapytanie o ofertę zostaje złożone z chwilą potwierdzenia chęci kontaktu przez Klienta przez przycisk „Wyślij Wiadomość”.
- W przypadku woli zamówienia Usług obejmujących różne kategorie odpadów, konieczne jest złożenie odrębnych zapytań na każdą kategorię.
- Klient zobowiązany jest do korzystania z Formularza zgodnie z obowiązującymi przepisami, Regulaminem i dobrymi obyczajami. W szczególności zabronione jest podawanie fałszywych danych osobowych, podawanie danych kontaktowych (telefon, email) innych osób bez ich zgody, danych uniemożliwiających wykonanie Usługi po złożeniu i akceptacji oferty. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za dane wskazane w Formularzu, w tym za ewentualne naruszenie praw osób trzecich.
- 4 Dalsze czynności
- Klient potwierdza i akceptuje, że Formularz służy wyłącznie do nawiązania kontaktu handlowego z GTN.
- Po złożeniu zapytania za pośrednictwem Formularza, GTN nawiązuje kontakt elektroniczny (email) lub telefoniczny z Klientem, celem doprecyzowania zakresu Usług, którymi Klient jest zainteresowany i złożenia oferty zamówienia Usług lub stałej współpracy, w zależności od preferencji i oczekiwań
- Szacunkowy czas oczekiwania na kontakt inicjujący ze strony GTN wynosi 4 godziny robocze. GTN nie gwarantuje nawiązania kontaktu z Klientem we wskazanym terminie, który ma charakter wyłącznie orientacyjny.
- Dalsze czynności, w tym bezpośredni kontakt pomiędzy GTN i Klientem, złożenie i akceptacja oferty oraz realizacja Usługi, nie podlega regulacji Regulaminu.
- 5 Odpowiedzialność
- GTN nie ponosi odpowiedzialności za dane wprowadzone do Formularza przez Klienta.
- GTN nie ponosi odpowiedzialności za brak lub przerwy w dostępności, błędy w funkcjonowaniu Formularza z przyczyn niezależnych od GTN lub z innych przyczyn technicznych, związanych z funkcjonowaniem systemu teleinformatycznego, strony internetowej gruznet.pl, połączenia internetowego Klienta.
- W zakresie związanym ze świadczeniem usług objętych niniejszym Regulaminem Klienci mają prawo do złożenia reklamacji. Reklamacje Klient powinien kierować do GTN, na adres siedziby spółki, bądź na adres e-mail gtnp@gtnp.pl.
- W ramach reklamacji, Klient zobowiązany jest podać następujące informacje: imię i nazwisko lub firma, szczegółowy opis stwierdzonych nieprawidłowości lub zastrzeżeń co do realizacji Usługi. Klient może wskazać oczekiwany sposób rozpoznania reklamacji.
- Brak podania w treści reklamacji danych wskazanych w ust. 4 powyżej skutkować będzie wezwaniem Klienta do uzupełnienia brakujących danych i przedłużeniem terminu rozpoznania reklamacji do czasu uzupełnienia danych. W tym celu GTN podejmie kontakt z Klientem, w celu ustalenia całości okoliczności faktycznych reklamacji.
- Reklamacja Klienta zostanie rozpoznana w terminie do 14 dni od jej otrzymania przez GTN. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres, z którego została złożona reklamacja. W przypadku Klienta będącego Konsumentem, brak odpowiedzi w terminie 14 dni od zgłoszenia reklamacji uznaje się za uznanie reklamacji zgodnie ze zgłoszeniem Klienta będącego Konsumentem.
- 6 Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych powierzonych za pośrednictwem Formularza jest GTN Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Bysławska 82/114, 04-993 Warszawa.
- Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności https://www.gruznet.pl/polityka-prywatnosci/.
- 7 Postanowienia końcowe
- Regulamin wchodzi w życie z chwilą jego ogłoszenia na stronie internetowej gruznet.pl.
- GTN jest uprawniony do zmiany Regulaminu w każdym czasie. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z chwilą ich ogłoszenia na stronie internetowej gruznet.pl.
- GTN uprawniony jest do zaprzestania przyjmowania zapytań poprzez Formularz i/lub utrzymywania Formularza jako formy kontaktu z Klientami w każdym czasie.